Obložený chlebíček

cesto
500g hladkej múky
300ml vody
2PL oleja
21g droždia
1PL cukru
2KL soli

plnka
šunka
strúhaný syr
varené vajcia
zelená cibuľka (pažítka)
chren
Cesto spravíme v pekárni, po vykysnutí ho vyvaľkáme a ľubovolne naplníme. Závin dáme na plech vyložený pečiacim papierom a necháme 20 minút kysnúť. Potrieme olejom, popicháme vidličkou a dáme do rúry vyhriatej na 200°C. Po 10-ich minútach teplotu znížime na 180°C, závin prikryjeme papierom na pečenie a pečieme ešte 35 minút.
Ja som cesto rozdelila na dve časti, jednu som natrela pikantom, položila som plátky šunky (to nebol dobrý nápad, nad šunkou mi zostala diera :( ...nabudúce na kocky...) a jarnú cibuľku. Kraje som potrela bielkom a položila druhé vyvaľkané cesto. To som potrela chrenom ochuteným s wasabi, uložila polovičky uvarených vajec a na hranolky pokrájané údené mäso. Kraje som znova potrela bielkom a zrolovala.

Žiadne komentáre: